Titulní obrázek

Octavie Combi s pohonem všech kol jsou zpět s mírným zdražením

Mladoboleslavská Škoda Auto byla nucena vyřadit na jaře letošního roku z nabídky Octavie Combi s pohonem všech kol a model Scout. Důvodem byly chybějící spojky Haldex. Čekací doba na vozy se poté velice prodlužovala. V současné době jsou tyto automobily zpět s mírným zdražením.

Vypadalo to, že se Octavia Combi s pohonem všech kol vrátí až s příchodem nové generace modelu. Třetí novodobá Octavia se podle našich informací ukáže ještě letos. Jenže kombík následuje většinou až za rok, takže by zájemci o provedení 4x4 museli čekat. Škodě se nakonec podařilo problémy s nedostatkem spojek Haldex vyřešit ještě u současné generace, takže vrací Octavii Combi 4x4 do nabídky. V nabídce je již také upravená verze Scout umožňující i jízdu v náročnějším terénu.

Vůz se nyní bude dodávat i v běžných lhůtách. Na začátku roku se přitom na Octavie s pohonem všech kol čekalo i několik měsíců. Nejlevnější Octavia Combi 4x4 stojí 540 900 Kč s motorem 1.6 TDI a výbavou Ambition. Octavia Scout se prodává od 661 900 Kč s benzinovým turbomotorem 1.8 TSI. Ceny octavií s pohonem všech kol se proti jarním ceníkům zvýšily o čtyři až sedm tisíc podle výbavy. Škoda Octavia Combi 4x4 je nejdostupnějším klasickým kombíkem s pohonem všech kol na českém trhu. Ještě za nižší cenu se prodává Seat Altea XL. Ten stojí od 499 900 Kč.

Povinné ručení 2012: V letošním roce se ceny povinného ručení dostaly vlivem konkurence na historická minima. Máte-li starší smlouvu, porovnejte si vaši platbu s některou online kalkulaček povinného ručení.

Pokračuje i prodej limitované série Octavia Champion. Ta vyplňuje mezeru mezi končící Octavií Tour a novým modelem Rapid, který Tour nahradí, ale dosud se ještě neprodává. Octavia Champion s klimatizací ve standardu stojí od 319 900 Kč s benzinovým turbomotorem 1.4 TSI a motorem 1.6 upraveným na plyn LPG. Největší zájem je ale o naftovou Octavii Champion 2.0 TDI/81 kW od 339 900 Kč. Škoda o výhodné Octavii mlčí na svých stránkách, ale dealeři ji i nadále prodávají. Navíc jich mají dostatek, protože automobilka navýšila kvóty těchto vozů.