Titulní obrázek

Modely Yeti Sochi a Yeti 1,4 TSI DSG budou mít premiéru na autosalonu v Moskvě

Letošní moskevský autosalon připadl k datu od 29.8. do 9.9. 2012. Škoda Auto tu chce předvést reprezentativní expozici s plány na ruském trhu. Velkou premiéru budou mít akční modely Škoda Yeti Sochi a Yeti 1,4 TSI DSG. Automobilka zde představí i novinku Škoda Rapid.

Akční model Škoda Yeti Sochi ponese bílý lak karoserie Candy. Jistě nás zaujme nejen atraktivním designem ve stylu zimních olympijských her, ale také bohatou výbavou a pohonem všech kol ve spojení s motorem 1,8 TSI (112 kW) a šestistupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou. Na ruský trh bude tento model uveden v roce 2013.

Druhou premiérou na stánku značky Škoda se v Moskvě stane představení modelu Yeti s motorem 1,4 TSI o výkonu 90 kW v kombinaci se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG. Kompaktní SUV bude na autosalonu představeno ve výbavě Elegance a v černé metalické barvě Magic. Na ruský trh bude uvedeno počátkem roku 2013. Kromě dvojice nových provedení modelu Yeti představí mladoboleslavská automobilka návštěvníkům moskevského autosalonu také nový Rapid. Ten přijde do Ruska jako šestá modelová řada značky Škoda. Nový Rapid bude od počátku roku 2014 vyráběn v ruském závodě společnosti Volkswagen Group Rus v Kaluze.

Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.

Do roku 2018 chce automobilka za pomoci modelové ofenzívy zvýšit své celosvětové prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně. Za tímto účelem chce Škoda v příštích letech uvádět na trh jeden nový, nebo modernizovaný model v průměru každých šest měsíců. Největší modelová ofenzíva v dosavadní historii značky se promítne také do nabídky modelové palety v Rusku. V prvních sedmi měsících roku 2012 prodala Škoda v Rusku více vozů než kdykoli předtím ve stejném období. Dodávky ruským zákazníkům vzrostly v období od ledna do července o 41,5 % na 54.700 vozů, ve stejném období minulého roku to bylo 38.700 vozů.