Titulní obrázek

Pro Škodu je letos klíčový nástup nové Fabie

Místo velkých slev a jednorázových akcí dostanou přednost nové modely a dlouhodobá strategie, tak má vypadat budoucnost Škody Auto v Česku. "Nyní máme velmi dobré objednávky. Čekací doby na naše auta jsou šest až osm týdnů," říká k aktuální poptávce šéf Škody Auto ČR Luboš Vlček.

Letos bude pro Škodu v Česku zlomovým okamžikem uvedení nové generace modelu Fabia. Ten by mohl ještě dále oživit zájem privátních zákazníků, a umožnit tak Škodě udržet si svůj náskok před konkurencí.

Povinné ručení online: neobíhejte pojišťovny a nezvěte si domů pojišťovací poradce? Využijte sjednání povinného ručení online přes internet. Ušetříte drahocenný čas, v kalkulátoru pojištění naleznete optimální sazbu pro vaše vozidlo a navíc výrazně ušetříte.

Padesátiprocentní podíl na českém trhu byl ještě dozvukem někdejší uzavřené ekonomiky. Konkurenční prostředí se tady od těch dob výrazně přiostřilo. Dnes je Česko velice rozvinutý trh a působí tu všichni hlavní hráči, přesto si přes 30 procent držíme. A to považujeme za úspěch.

Naším cílem je, abychom si tržní podíl nad třiceti procenty udrželi. Každý den musíme pracovat na tom, abychom tuto pozici uhájili. Jde nám ovšem o dlouhodobě udržitelnou pozici. Nenecháme se strhnout k nějakým jednorázovým akcím, které kultuře trhu škodí. Velké slevy nebo například reexporty mohou čísla zlepšit, ale v dlouhodobém pohledu přináší nějaký problém. My hledíme do budoucna, chceme na trh uvádět nové modely. Chceme podporovat dobré prodejce. Máme zájem dlouhodobě prosperovat. Nemáme zájem, abychom za každou cenu udělali jeden rok dobrý výsledek.