Titulní obrázek

Nové logo již zdobí i Fabii a Roomster

Mladoboleslavská automobilka se rozhodla se začátkem roku umístit nové tovární logo na kapoty modelů Fabia a Roomster. Ani design nápisů na zádi nezůstal stejný.

Vozy Škoda Fabia a Škoda Roomster doposud čekaly na nové tovární logo a grafiku písma. Teď už i na nich uvidíme nové logo na kapotě, pátých dveřích i volantu, stejně tak novou grafiku písmen názvu modelu a označení motorizace TDI nebo TSI, případně ještě MPI či 16V.

Povinné ručení je zákonné pojištění vozidla, které chrání motoristy před škodami, které mohou způsobit při svých cestách ostatním. Z tohoto pojištění jsou kryty nejenom poškozená vozidla, silnice, domy, ale i škody na zdraví všech účastníků nehody.

Jako první dostalo nové logo městské supermini Škoda Citigo, následoval Rapid a teď i nová Škoda Octavia. Změna grafiky písmen se dotkla i cedulek Greenline, vRS a podobně. Jedná se o krok, který má sjednotit celou modelovou řadu automobilky, nic jiného v tom nehledejte.

V tiskové zprávě automobilka také neopomněla zdůraznit, že chce do roku 2018 zvýšit roční prodeje na 1,5 milionu aut po celém světě. K tomu má pomoci hlavně Čína.

Pokud se podíváme na statistiky z minulého roku, kdy Škoda prodala 873 tisíc vozů, pak je tato hypotéza určitě opodstatněná. Ale uvidíme, jak si s tím domácí automobilka poradí.