Projekt společnosti Et netera vyhrál v soutěži Internet Effectiveness Awards
Sedmý ročník soutěže Internet Effectiveness Awards právě skončil. Na prvním místě skončil projekt společnosti Et netera, který dokáže vylepšit schopnosti automobilky Škody Auto.
První cenu sedmého ročníku této soutěže organizované ve stylu 30. let získal ve čtvrtek večer projekt společnosti Et netera vylepšující prodejní schopnosti automobilky Škoda Auto. Aplikace s názvem Target Network Tool (TNT) pomáhá s výměnou informací mezi importéry a mnoha odděleními této automobilky.
Projekt slouží ke schvalování nových dealerů a řízení distribuční sítě Škoda Auto. Chce-li importér v konkrétní zemi otevřít novou pobočku, jde do aplikace a vyplní o ní všechny údaje. Škodovka mu řekne, jestli je to v souladu s jejími plány, jestli to pasuje do jejich aktuální sítě prodejců. Pokud jim to zapadá do všech plánů, rychle to díky aplikaci schválí. Dosud žádný takový nástroj neexistoval. Dnes tedy funguje aplikace, která pomáhá s řízením strategie firmy. Ve Škodě Auto nyní daleko rychleji ví, kdy a kde se má co zavírat.
Než si sjednáte pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla, porovnejte povinné ručení jednotlivých pojišťoven. Liší se jednak cenou, ale i výší limitů krytí, sazbami připojištění, přirážkami ke čtvrtletním platbám nebo slevami za sjednání přes internet. Nejlevnější povinné ručení sjednáte online.
Tímto systémem se zrychlí všechny procesy ve firmě. Ve Škodě jsou dnes schopni rychleji otevírat svá dealerská zastoupení, plnit stanovené kvóty a cíle prodeje. Projekt už běží na 100 procent. Hlavní potenciál je v aplikacích. TNT není software, který by se dal jen tak prodat, je dělaný na míru pro konkrétní firmu. Podle informací nic takového jinde neexistuje.
Autoři projektu momentálně propagují heslo "svobodná firma". Snaží se delegovat pravomoci na týmy, tzn. management není klasicky hierarchický (top, střední atd), ale jsou tu šéfové týmů, kteří mají maximum pravomocí rozhodovat - o technologiích i o klientech. Přínos je hlavně v dokonalém sladění marketingového, IT a obchodního pohledu.